Emotional Intelligence Research Association

Empower - Inspire - Achieve!


...NOI - Pe scurt

--------------
--------------

Emotional Intelligence Research Association (EmIRA) este o organizație non-profit care reunește practicieni, cercetători și cadre didactice în scopul dezvoltării de proiecte educaționale și sociale, în vederea elaborării, adaptării și utilizării unor noi tehnici și instrumente de lucru în domeniul psihologiei.

Unul dintre dezideratele noastre îl reprezintă creșterea nivelului de informare și a gradului de conștientizare asupra importanței inteligenței emoționale (IE), așadar, produsele și serviciile EmIRA sunt create atât pentru profesioniștii din sfera științelor sociale, cât și pentru publicul larg, interesat să își îmbogățească portofoliul cunoașterii.




...IE

Inteligența emoțională reflectă capacitatea de a citi și înțelege persoanele din jurul nostru, de a detecta nuanțele reacțiilor emoționale și de a folosi aceste abilități pentru a-i influența pe ceilalți prin intermediul controlului emoțiilor. Ca atare, IE nu reprezintă o resursă importantă doar pentru viața personală, sau pentru cea socială, ci și pentru reprezintă conducerea eficientă și performanța echipei în organizațiile de astăzi. 

O regăsim în lucrările de specialitate sub nume diverse - "inteligența socială" sau"puterea emoțională" - dar importanța ei este unanim descrisă ca fiind incontestabilă. Cercetările, mai vechi sau mai noi despre inteligența emoțională (Reuven Bar-On, David R. Caruso, John D. Mayer, Peter Salovey, Paul Costa, Robert McCrae, Robert J. Sternberg etc.), pun într-o lumină nouă o serie de abilități, aptitudini, trăsături și emoții, toate acestea alcătuind, de acum, un nou mod de a ne raporta la societate în ansamblul ei, începând de la parenting și până la modul în care ne trăim ultimii ani de viață, afectând tot ceea ce privește activitatea umană - de la educație la cultură, economie și politică, dar lista poate continua.




...PRODUSELE ȘI SERVICIILE EmIRA

--------------  
  --------------




INTELIGENȚA EMOȚIONALĂ ÎN BUSINESS

Cercetările dovedesc faptul că în zona de afaceri, IE are o importanță mai mare decât inteligența cognitivă (IQ). Pentru a asigura dezvoltarea afacerii pe care o conduci, EmIRA a creat un pachet special destinat mediului de afaceri. Acesta include: diagnoza organizațională sau individuală a angajaților, evaluarea stresului ocupațional, evaluarea gradului de satisfacție profesională, motivația în muncă etc.

Pentru mai multe detalii și oferte personalizate, vă rugăm, nu ezitați să ne contactați.  

DEZVOLTARE PERSONALĂ

Începând din primii ani de viață și până la modul în care ni-i trăim pe ultimii, avem de învățat, de explorat, de progresat, dar, mai ales, de vindecat. EmIRA a creat programe de dezvoltare personală adaptate pentru diferite vârste: copii, adolescenți, adulți, vârstnici - activitățile desfășurându-se atât individual, cât și în grup – în cadrul unor activități specifice de tip Support Group pentru diferite afecțiuni.

Pentru mai multe detalii, vă rugăm, nu ezitați să ne contactați.

ATELIERE DE LUCRU PENTRU PROFESIONIȘTI

Workshop-urile organizate de EmIRA sunt în pas cu cele mai recente cercetări și studii publicate în domeniu. Așadar, în câteva ore petrecute alături de noi, vei afla cele mai interesante informații nou apărute, metode de diagnostic și abordări terapeutice.

Urmăriți pagina noastră de internet și de Facebook pentru a fi la curent cu programul workshop-urilor.

Pentru mai multe detalii, vă rugăm, nu ezitați să ne contactați.  

EVALUĂRI PSIHOLOGICE

În esență, evaluarea psihologică are în vedere descoperirea modului de a se comporta, de a gândi și simți al unei persoane sau de a identifica semnele și simptomele unor tulburări psihice (Segal&Coolidge, 2004).

Evaluările psihologice pot fi solicitate individual - în scop terapeutic sau pentru diverse avize. De asemenea, evaluările psihologice pot fi solicitate de o terță parte (angajator), în scopuri administrative.

Pentru mai multe detalii și oferte personalizate, vă rugăm, nu ezitați să ne contactați.